Ημερολόγιο ΣΤ Δημοτικού


Ημερολόγιο Κωστάκη Τζανακούλη.

Σήμερα καθός γιρνούσα απο το σχολείο και ενω χτυπούσα το συμμαθητή μου το Γιανάκη για να του πάρο το φαι σκέφτεικα κάτι.Οτι όταν μεγαλοσο θα γείνο Δήμαρχος της Λάρισσας.Έχω πολες ιδέες και σχέδια εγώ για αυτή την πόλη.θα την κάνο διάσημη και τρανή.και μετά θα γίνο κι εγό.Θα εχο ένα μεγάαααααααααααααααααααααλο γραφείο σε ενα μεγάαααααααααααααααααααααλο κτίριο μεσα στο κέντρο αλά μετά θα φτιαξω ενα ακόμα πιο μεγάλο σαν πυργο και γώ θα κάθομε πάνο πανο ψηλά για να τους εχω ολους από κάτω και να δίνο διαταγές.πρώτα πρότα θα ασχοληθο με το κιλο..κυκ…κικλοφορεια..κικλοφοριακο και θα κόψο ότι δέντρο έχει για να χοράν όλα τα αυτοκίνητα στους δρόμους γιατι ειμε και ηκολόγος.και για να γίνουν και πιο πολά τα αυτοκίνητα θα τα βάζο όλα σε πάρκινγκ στο κέντρο κι αυτα.για να πηγένουν τα αυτοκίνητα εκί θα μικρύνο τους δρομους με και καλά ποδηλατόδρομους αλλά η πραγματικότητα είνε οτι καθόλου μα καθόλου δε μαρεσει το ποδήλατο από τότε που με πεταξε κάτω απο το δικό μου ο φίλος μου ο γιανάκης.θα προσπαθω να προστατέψω το περιβάλον αλά αν βρομίσει και αυτο και ο αέρας όλος και παθουμε ασφυξία και δε μπρούμε να αναπνέυσουμε θα λέω ψέματα οτι όλα είναι καλά φτιαγμένα και θα ανεβαίνω ψηλά στον πύργο μου πάνω απο το σύνεφο της βρομας.αφου αυτά θα ναι καλά θα ασχολιθω με τον πολιτισμό.επείδη έχω επίπεδο και ξέρω όλα τα ρέυματα είμαι οπαδος τησ αφαίρεσης αρα για να το αποδίξω θα αφαιρέσω τα πολιτιστικά κέντρα που με ενοχλουν γιατι πολυ μα πολυ θα με κουραζουν..αν μαζεφτουν σκουπιδια η αν βρομισει η πολη ολη εγω θα λεω ψέματα και θα τη στολιζο για να τα καλιπτω.θα κανο πολα αεροδρομια σε καθε περιοχη και ηδικα στη νεάπολη.επηδι ειμε φιλόζοως θα φέρο άλογα στην πόλη.σχολεία δε θα κάνο λεω γιατί πάντα βαριόμουνα το σχολειο αλά θα κάνω συλόγους για ιπασία που ναι πιο high-class που λεει η μαμα μου.σε ενα βιβλίο είδα μια φτογραφία΄από ενα τραμ.θα το βαλω κι αυτό.θα κάνο πολλά εγώ για την πόλη μου θα με ανακιριηξουν ευεργέτη ότι λεω θα ναι νόμος και δε θα αντιμιλάει κανείς.θα στέκομαι πάνω στον πύργο μου με μια μεγάλη κορόνα θα διαταζο και απο κει θα αγναντεύω την πολη όλη όλοι θα ναι στα πόδια μου και θα μαι πολυ τοσο πολί ψηλά που κανίς δε θα μπορεί να με ακουμπίσει.

 

Gonzo The Great

This entry was posted in Λέμε ΤΩΡΑ. Bookmark the permalink.

9 Responses to Ημερολόγιο ΣΤ Δημοτικού

  1. Ο/Η Che λέει:

    Πολύ καλή η προσπάθεια σας χαίρομαι που υπάρχουν άτομα με ευαισθησία και χιούμορ. Συνεχίστε με αυτό που τόσο καλά κάνετε. Κριτικάρεται τους Καλούς και τους Κακούς με τον ιδιαίτερο καυστικό τρόπο σας.

    Φιλικά ομάδα Che

  2. Ο/Η Tzonakos λέει:

    Πάρα πολύ εύστοχο και ευφάνταστο κείμενο.
    Λέει αλήθειες μέσα απο μια υποθετική έκθεση παιδιού που εκλαμβάνει τον κόσμο όπως είναι, με ρεαλισμό και κυνισμό.
    Αδικο έχει ;
    Πολύ καλό το κείμενό σου και θα ηθελα πολύ να γ΄ραψω κάτι ανάλογο ή να αναδημοσιεύσω – με την άδειά σου- αυτό στο μπλόγκ μου.
    Ευχαριστώ… δήμαρχε 🙂

  3. Ο/Η venceremo λέει:

    This is Gonzo The Great speaking.
    Ευχαριστούμε πολύ για τα καλα σου λόγια μα….
    Aγαπητέ μου….ο Δημαρχος αποτελεί πηγή έμπνευσης..σε αυτόν το χρωστάω..(!!!) Είναι ως γνωστόν μια εξέχουσα ή και…προ-εξεχουσα προσωπικότητα,ένα αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της πόλης,ένα αδιαμφισβήτητο μέρος του πολιτισμού των Λαρισαίων..ναι…είναι μια γνήσια Καρυάτιδα της Λαρίσης…..
    φυσικά και μπορείς να δημοσιεύσεις αποσπάσματα και ότι θέλεις (αν και προσωπικά πιστεύω οτι αυτό το δήθεν ημερολόγιο δεν ειναι και μακριά από την πραγματικότητα!!)
    αρκεί φυσικά να γράψεις την πηγή,το Link του blog μας για ευνόητους λόγους.
    ciao!

  4. Ο/Η venceremo λέει:

    @CHE

    ομάδα…?πόσοι είστε?
    Ευχαριστούμε και πάλι λοιπόν!
    όσο για τους καλούς και τους κακούς…δεν ξέρω για τον Δον αλλά ο Gonzo The Great …..δηλ, Personaly θα βοηθάω τους ..καλούς και θα «ξεκατινιάζω» τους κακούς!Θεε μου..τι λεξιλόγιο…λέτε ο Δήμαρχος που τόσο όμορφα μιλάει,
    να με πει «μαχαλοχωριατόμαγκα?????» ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΝΘΕΞΩ!!!!

    ciao!

  5. Ο/Η fanis λέει:

    φοβερό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Ο/Η venceremo λέει:

    O Δον Κιχώτης μιλάει (δεν μπορώ το αγγλικό Φίλε Gonzo.
    Βασικά ευχαριστούμε το κάνουμε γιατί περνάμε καλά.

    @Che
    Τι εστί Che…?
    Ας κάνουμε λίγο μάθημα

    Tσε Γκεβάρα
    Λάο Τσε
    Μάο Τσε Τούνγκ
    Μύγα Τσε Τσε

    Μάλλον για μύγες Τσε Τσε σας κόβω, το χαρακτηριστικό τους είναι ότι προκαλούν την ασθένεια του ύπνου. Μήπως θέλετε να κοιμίσετε τον Δήμαρχο μας… δεν χρειάζεται και πολύ προσπάθεια πάντως.

    @Tzonakos ευχαριστούμε για τα καλά λόγια.

    @Gonzo σου προτείνω να διαβάσεις το βιβλίο του Μιγκέλ ντε Θερβάντες
    Δον Κιχώτης

    @fanis μόνο αυτό…!!!

  7. Ο/Η venceremo λέει:

    Gonzo The Great speaking

    @fanis : Tornero, φοβερό
    La mia vita ti daro

    @ΔΟΝ (xixixixi)
    σχετικά με το οτι..κοιμάται ο δήμαρχος (σιγά μην το γράψω και με κεφαλαίο..) θα σου πω το εξής…
    δεν κοιμάται….είναι σαν τα σκυλιά….κάνει πως κοιμάται αλλά έχει το να αυτί σηκωμένο και το να μάτι ανοιχτο…….

    γουφ!αρφ!γγγκκκκροααααααααρρρρρρρρρρ!!!!!!!

  8. Ο/Η kosmetsas λέει:

    ο Gonzo ξαναχτυπά και επιβεβαιώνει τον τίτλο του Μέγα!

    Μπράβο και «κρατάτε γερά Κερδαμεεεεεε»

  9. Ο/Η venceremo λέει:

    AX! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΟΣΑ ΣΥΧΑΡΗΚΙΑ! ΘΑ ΨΩΝΙΣΤΩ!

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΡΕ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ?????

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ?????

    @kosmetsas
    πάντα χαρά μας να σε έχουμε στην παρέα μας.να ξέρεις κι εσύ πως…παρακολουθούμε τα πολύ ωραία podcasts σου και εσένα…

    (αγχώθηκες ε?)

    Gonzo The Great

Σχολιάστε

