Το ζευγάρι της χρονιάς.


(πρωί)

Jack:(χασμουριέται)μμ…χχρρ…
σούλα: έλα jack-κούλη ξύπνα…άργησες
jack:5 λεπτάκια ακόμα άσε με..αφού εγώ είμαι το αφεντικό έτσι κι αλλιώς…(αλλάζει πλευρό)
σούλα:εγώ σηκώνομαι ζουμπουρλούλη μου έχω να πάω να σφουγγαρίσω και να μαζέψω τα κορίτσια έχουμε πολλή δουλειά σήμερα,πρεπεί να ανακάμψουμε,αυτός ο κακούργος μανιακός ποδηλάτης θέλει να μας πετάξει στο δρόμο πάλι(κλάμα..)
jack:μην στεναχωριέσαι σουλίτσα μου.έτσι πως τα καταφέρναμε τόσο καιρό έτσι θα τον εξοντώσουμε κι αυτόν με σε νοιάζει φως μου,αστέρω μου,ο jack είναι εδώ θα του τραβήξουμε πάλι καμιά μήνυση ε κάποτε θα βαρεθεί και μετά θα του σκάσουμε τα λάστιχα κι αν δεν πιάσει ούτε αυτό θα του ρίξουμε φόλα στο σκύλο…χχρρ…(αλλαγή πλευρού..ροχαλιτό..σάλια στο μαξιλάρι..)
σούλα:τι θα ήμουν στη ζωή χωρίς εσένανε…(ανοιγοκλείσιμο ματιών αλα βουγιουκλάκη)
jack:τίποτα σουλίτσα μου τίποτα….

This entry was posted in Τα κακώς κείμενα της ΠΟΛΗΣ. Bookmark the permalink.

4 Responses to Το ζευγάρι της χρονιάς.

  1. Ο/Η venceremo λέει:

    Σε 1…
    Gonzo The Great

  2. Ο/Η scotland yard λέει:

    άντε μας έφαγε η αγωνία

  3. Ο/Η fanis λέει:

    Μούγκα στη στρούγκα…
    Τουμπεκί ψιλοκομένο…
    Λαλιά ρε παιδί μου…
    Άφωνος ο Γουρλομάτης για το
    θέμα της Παρανόμου.

  4. Ο/Η venceremo λέει:

    ήρθε..και πέρασε από δίπλα. keep ur eyes open

Σχολιάστε

